Մուտք անձնական հաշիվ
Մոռացել եմ գաղտնաբառը
Թռիչքի համար փոխհատուցում ստանալու կարևոր պայմաններն են՝
Չեղարկված ավիաթռիչքի փոխհատուցման գումարը կախված է հետևյալ գործոններից.
Չեղարկված ավիաթռիչքի փոխհատուցումը կատարվում է համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված համապատասխան կետերի:
Ավիաընկերությունը, որի պատճառով չեղարկվել է ավիաթռիչքը, համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի պարտավորվում է ՝
Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները հետագայում փոխհատուցում կարող են ստանան համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան դրույթների:
Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները առցանց հայտը լրացնում են գրեթե նույնությամբ, ինչպես հետաձգման դեպքում: Որպես կանոն՝ որոշ ավիաընկերություններ Ուղևորի կողմից ուղիղ ստացված հայտերը մերժում են՝ «ավտոմատ» կերպով պատճառաբանելով արտակարգ իրավիճակների հանգամանքը, որը շատ դեպքերում ուղևորներին շրջանցելու և խաբելու դյուրին միջոց է...,քանի որ «արտակարգ իրավիճակներ» հասկացությունը և դրա կիրառելիությունը որպես կանոն ազատում է ավիաընկերությանը պատասխանատվությունից, սակայն նշված հասկացության մեկնաբանությունը տրվում և սահմանվում է մի շարք կարևոր չափանիշներից և դատական նախադեպերից ելնելով:
Ուղևորը Passenger.am կայքի միջոցով պետք է տվյալ ավիաընկերությանը ներկայացնի՝
Եթե Ուղևորը ցանկանում է ստանալ պատճառված վնասների փոխհատուցում, ապա պետք է ներկայացնի՝
Փոխհատուցումը իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված անձի կողմից ուղևորին տրվում է կախված թռիչքի հեռավորությունից՝
Passenger.am-ը հանդիսանում է իրավական թիմով մասնագիտացված միջնորդ կազմակերպություն Ուղևորի և ենթադրյալ օրինախախտ ավիաընկերության միջև:
Ի՞նչ անել, եթե չվերթը չեղարկվել է
Չվերթի չեղարկման մասին ավիաընկերությունը պարտավոր է ուղևորներին տեղեկացնել չեղարկված թռիչքի ամսաթվից 14 օր առաջ և ներկայացնել բացատրություն: Այս պարագայում ավիաընկերությունը պարտավոր է՝
Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում թռիչքի չեղարկման համար
Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները փոխհատուցում են ստանում համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության:
Թռիչքի չեղարկման դեպքում ուղևորներն առցանց հայտը լրացնում են գրեթե նույնությամբ, ինչպես հետաձգման դեպքում՝ կցելով անհրաժեշտ փաստաթղթերը, ստորագրելով լիազորագիր և տրամադրված տեղեկատվության հավաստի լինելու մասին փաստաթուղթ:
Եթե Ուղևորը ցանկանում է ստանալ պատճառված վնասների փոխհատուցում, ապա պետք է ներկայացնի՝
Որքա՞ն փոխհատուցում հնարավոր է ստանալ, եթե ավիաընկերությունը տեղեկացրել է չվերթի չեղարկման մասին չվերթից 2 շաբաթ առաջ և ավելի
Չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին թռիչքից 2 շաբաթ առաջ և ավելի ժամկետում տեղեկացնելու դեպքում ավիաընկերության կողմից նյութական փոխհատուցում չի տրամադրվում:
Ուղևորը իրավասու է՝
Ո՞ր դեպքերում է չվերթի չեղարկման համար նախատեսվում փոխհատուցում
Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության չվերթի չեղարկման դեպքում ավիաընկերությունից փոխհատուցում կարելի է ստանալ հետևյալ դեպքերում՝
Ո՞ր դեպքերում չվերթի չեղարկման համար չի նախատեսվում փոխհատուցում
Կանոնակարգի համաձայն չվերթի չեղարկման համար ավիաընկերության կողմից փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում.