×

Մուտք անձնական հաշիվ

Մոռացել եմ գաղտնաբառը

Չեղարկված թռիչքներ

Չեղարկված թռիչքի փոխհատուցում ստանալու հիմնական պայմանները

 

Թռիչքի համար փոխհատուցում ստանալու կարևոր պայմաններն են՝

 

 

Ի՞նչ գործոններից է կախված փոխհատուցման գումարը

 

Չեղարկված ավիաթռիչքի փոխհատուցման գումարը կախված է հետևյալ գործոններից.

 

  1. Թռիչքի հեռավորությունից
  2. Թռիչքի հետաձգման ժամանակահատվածից
  3. Ավիաթռիչքի չեղարկման պատճառից
  4. Թռիչքի չեղարկման մասին գրավոր կամ այլ կրիչի միջոցով զգուշացումից և դրա ժամկետներից:

 

Չեղարկված ավիաթռիչքի փոխհատուցումը կատարվում է համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված համապատասխան կետերի:

 

Ավիաընկերության պարտականությունները թռիչքի չեղարկման պարագայում

 

Ավիաընկերությունը, որի պատճառով չեղարկվել է ավիաթռիչքը, համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի պարտավորվում է ՝

 

 

Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում թռիչքի չեղարկման համար

 

Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները հետագայում փոխհատուցում կարող են ստանան համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան դրույթների:

 

Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները առցանց հայտը լրացնում են գրեթե նույնությամբ, ինչպես հետաձգման դեպքում: Որպես կանոն՝ որոշ ավիաընկերություններ Ուղևորի կողմից ուղիղ ստացված հայտերը մերժում են՝ «ավտոմատ» կերպով պատճառաբանելով արտակարգ իրավիճակների հանգամանքը, որը շատ դեպքերում ուղևորներին շրջանցելու և խաբելու դյուրին միջոց է...,քանի որ «արտակարգ իրավիճակներ» հասկացությունը և դրա կիրառելիությունը որպես կանոն ազատում է ավիաընկերությանը պատասխանատվությունից, սակայն նշված հասկացության մեկնաբանությունը տրվում և սահմանվում է մի շարք կարևոր չափանիշներից և դատական նախադեպերից ելնելով:

 

Ուղևորը Passenger.am կայքի միջոցով պետք է տվյալ ավիաընկերությանը ներկայացնի՝

 

  1. Առցանց դիմում-հայտ իրավախախտ ավիաընկերությանը՝ նշելով պատճառը (թռիչքի չեղարկում, արտակարգ վայրէջք, վթար)
  2. Ավիատոմսի և վավեր անձնագրի 2- 5 էջերի պատճենները PDF ֆորմատով
  3. Նստեցման կտրոնը:
  4. Ստորագրել առ այն,որ բոլոր տրված տեղեկությունները համապատասխանում են իրականությանը և, որ ստորագրող Ուղևորը տեղեկացված է կեղծ կամ ակնհայտ կեղծ տեղեկություններ հաղորդելու մասին օրենսդրությամբ նախատեսված պատասխանատվության մասին:

 

Եթե Ուղևորը ցանկանում է ստանալ պատճառված վնասների փոխհատուցում, ապա պետք է ներկայացնի՝

 

 

Փոխհատուցումը իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված անձի կողմից ուղևորին տրվում է կախված թռիչքի հեռավորությունից՝

 

 

Passenger.am-ը հանդիսանում է իրավական թիմով մասնագիտացված միջնորդ կազմակերպություն Ուղևորի և ենթադրյալ օրինախախտ ավիաընկերության միջև:

 

Ի՞նչ անել, եթե չվերթը չեղարկվել է

Չվերթի չեղարկման մասին ավիաընկերությունը պարտավոր է ուղևորներին տեղեկացնել չեղարկված թռիչքի ամսաթվից 14 օր առաջ և ներկայացնել բացատրություն: Այս պարագայում ավիաընկերությունը պարտավոր է՝

  • Սահմանված կարգի համաձայն կազմակերպել Ձեր թռիչքը նույն կամ այլ ավիաընկերության օդանավով, ընդ որում՝ ավիաընկերությունն իրավունք չունի Ձեզնից հավելյալ գումար պահանջել, եթե առաջարկում է թռչել Ձեր նախնական կարգից բարձր կարգով, օրինակ՝ եթե Ձեր տոմսը «էկոնոմ» դասի էր, իսկ Ձեզ առաջարկվում է թռչել «բիզնես» դասով: Իսկ հակառակ պարագայում պարտավոր են Ձեզ վճարել եղած տարբերությունը:
  • Ձեր ցանկությամբ՝ ավիատոմսի նախնական գնված արժեքի ամբողջական փոխհատուցում 7 օրվա ընթացքում:

Ինչպե՞ս ստանալ փոխհատուցում թռիչքի չեղարկման համար

Թռիչքի չեղարկման պարագայում ուղևորները փոխհատուցում են ստանում համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության:

Թռիչքի չեղարկման դեպքում ուղևորներն առցանց հայտը լրացնում են գրեթե նույնությամբ, ինչպես հետաձգման դեպքում՝ կցելով անհրաժեշտ փաստաթղթերը, ստորագրելով լիազորագիր և տրամադրված տեղեկատվության հավաստի լինելու մասին փաստաթուղթ:

Եթե Ուղևորը ցանկանում է ստանալ պատճառված վնասների փոխհատուցում, ապա պետք է ներկայացնի՝

  • Օնլայն-դիմում ՝ չվերթի չեղարկման հետևանքով կրած վնասների մասին
  • Կտրոնների (կամ նմանատիպ փաստաթղթերի) պատճենները:

Որքա՞ն փոխհատուցում հնարավոր է ստանալ, եթե ավիաընկերությունը տեղեկացրել է չվերթի չեղարկման մասին չվերթից 2 շաբաթ առաջ և ավելի

Չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին թռիչքից 2 շաբաթ առաջ և ավելի ժամկետում տեղեկացնելու դեպքում ավիաընկերության կողմից նյութական փոխհատուցում չի տրամադրվում:

Ուղևորը իրավասու է՝

  • Ընդունել ավիաընկերության կողմից առաջարկվող այլընտրանքային չվերթը կամ հրաժարվել դրանից:
  • Ստանալ ավիատոմսի նախնական գնված արժեքի ամբողջական փոխհատուցում:

Ո՞ր դեպքերում է չվերթի չեղարկման համար նախատեսվում փոխհատուցում

Համաձայն Եվրամիության 261/2004 կանոնակարգի, միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության չվերթի չեղարկման դեպքում ավիաընկերությունից փոխհատուցում կարելի է ստանալ հետևյալ դեպքերում՝

  1. Եթե չվերթի չեղարկումը տեղի է ունեցել ավիաընկերության մեղքով:
  2. Եթե ավիաընկերությունը չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին տեղեկացրել է չեղարկված թռիչքի ամսաթվից 14 օրից պակաս ժամկետում:
  3. Եթե առկա են չեղարկված թռիչքի վերաբերող փաստաթղթերը և համապատասխան տեղեկատվություն:

Ո՞ր դեպքերում չվերթի չեղարկման համար չի նախատեսվում փոխհատուցում

Կանոնակարգի համաձայն չվերթի չեղարկման համար ավիաընկերության կողմից փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում.

  1. Եթե չվերթի չեղարկումը ավիաընկերության մեղքով չի կատարվել:
  2. Եթե չվերթի չեղարկման պատճառ են հանդիսացել « արտակարգ իրավիճակները », որի միջոցով հաճախ ավիաընկերությունները փորձում են խուսափել պատասխանատվությունից:
  3. Եթե ավիաընկերությունը չվերթի չեղարկման մասին Ուղևորին տեղեկացրել է չեղարկված չվերթի ամսաթվից 14 օր առաջ և ապահովել սկզբնական գնված ավիատոմսի ամբողջական գումարի վերադարձը: