Ինչու՞ ընտրել հենց մեզ
18,000 +
Գոհ ուղևոր
20 մլն +
Փոխհատուցում
5 +
Տարի շուկայում
Մեզ ընտրելու առավելությունները
Passenger.am-ը հանդիսանում է Հայաստանում և տարածաշրջանում Ուղևորների իրավունքները պաշտպանող առաջին և միակ ընկերությունը
Պարզ և արագ
Մենք մեր համակարգը մշակել ենք այնպես, որ Ձեզ համար դյուրին լինի թռիչքի համար փոխհատուցում ստանալը:
Առավելագույն փոխհատուցում
Ստացեք հնարավորություն ստանալ մինչև 600€ փոխհատուցում։ Մենք կպաշտպանենք Ձեր իրավունքները և կապահովենք ստանալ Ձեր արժանի փոխհատուցումը։
Իրավաբական աջակցություն
Մեր փորձառու իրավական թիմը մասնագիտացած է Ուղևորների իրավունքների պաշտպանության և ավիաընկերությունների կանոնակարգերի ոլորտում:
Շահում է Ուղևորը, շահում ենք բոլորս
Դուք կորցնելու ոչինչ չունեք։ Մենք աշխատում ենք առանց որևէ կանխավճարի, այսինքն՝ Դուք վճարում եք միայն միջնորդավճար, եթե մենք շահենք Ձեր պահանջը:
Մեր ծառայությունները
Լինելով Հայաստանում և տարածաշրջանում առաջինը և միակը՝ մենք ջանք չենք խնայում, որ ուղևորների իրավունքները լինեն պաշտպանված: Ակնհայտ փաստ է, որ Ողևորների մեծամասնությունը իրազեկված չէ իր իրավունքների մասին, որն իր հերթին չարաշահվում է ավիաընկերությունների և ոլորտի այլ դերակատարների կողմից: Մեր թիմը պատրաստակամ է պաշտպանելու Ձեր իրավունքները և օգնելու, որ Դուք ստանաք Ձեր հասանելիք նյութական փոխհատուցումը Եվրոմիության EC 261 կանոնակարգի շրջանակներում:
Հետաձգված թռիչքներ
Թռիչքի ուշացման, հետաձգման փոխհատուցում ստանալու հիմնական պայմանները Թռիչքի ուշացման, հետաձգման...
Չեղարկված թռիչքներ
Ի՞նչ գործոններից է կախված փոխհատուցման գումարը Չեղարկված ավիաթռիչքի փոխհատուցման գումարը կախված...
Փոխադրման մերժում
Ավիաընկերության կողմից Ուղևորի՝ ինքնաթիռ մուտք գործելը մերժելու դեպքում փոխհատուցում ստանալու համա...
Ուղեբեռի կորուստ
Ինչու՞ ընտրել Passenger.am Փորձառու թիմ, որը ծանոթ է բոլոր գործընթացներին Տեղեկացվածությու...
Հետաձգված թռիչքներ
Չեղարկված թռիչքներ
Փոխադրման մերժում
Ուղեբեռի կորուստ
Հարց և պատասխան
Եթե Ձեր ճամպրուկը կորել է, Դուք պետք է կապ հաստատեք Ձեր ավիաընկերության հետ և լրացնեք կորած բեռի վերաբերյալ հայտարարություն, այնուհետև կարող եք առցանց դիմել Passenger.am- ին՝ փոխհատուցման համար:
Փոխադրման մերժման համար փոխհատուցում չի նախատեսվում հետևյալ դեպքերում՝
- Եթե Փոխադրման մերժման պատճառ են հանդիսացել « արտակարգ իրավիճակները »
- Եթե ավիաընկերությունը սահմանված ժամկետում տեղեկացրել է Ուղևորին փոխադրման մերժման մասին՝ ներկայացնելով դրա պատճառը և փոխհատուցելով սկզբնական ավիատոմսի արժեքը:
- Եթե Ուղևորի փաստաթղթերը թերի են կամ անվավեր:
Փոխադրման մերժման դեպքում գործում է փոխհատուցում ստանալու հնարավորություն Եվրամիության օրենսդրությամբ կարգավորվող ուղղություններով: Հետևաբար, փոխադրման մերժման դիմաց փոխհատուցում կարող եք ստանալ,եթե ՝
- Ձեր ավիափոխադրումն իրականացվել է Եվրամիությունում գրանցված ավիաընկերության կողմից կամ դեպքը տեղի է ունեցել Եվրամիության տարածքի օդանավակայանից մեկնման ժամանակ:
- փոխադրման մերժումը տեղի է ունեցել ավիաընկերության մեղքով:
Փոխադրման մերժման պարագայում փոխհատուցման գումարի չափը որոշվում է համաձայն Եվրամիության ընդունած կանոնակարգի (261/2004), միջազգային պայմանագրերի և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համապատասխան:
Փոխհատուցման գումարը կախված է ավիաընկերության հետ կնքված պայմանագրից և կիրառվող միջազգային և ազգային իրավական նորմերից, դատաիրավական պրակտիկայից:
Փոխհատուցում իրավախախտ ավիաընկերության կամ դրան հավասարեցված այլ անձի կողմից ուղևորին տրվում է կախված թռիչքի հեռավորությունից՝
- 250 եվրո՝ մինչև 1500 կմ. թռիչքների դեպքում
- 400 եվրո՝ 1500-3500 կմ. թռիչքների դեպքում
- 600 եվրո՝ 3500 կմ-ից ավել թռիչքների դեպքում:
Փոխադրման մերժման դեպքում փոխհատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է իրավախախտ ավիաընկերությանը Passenger.am կայքի միջոցով (օնլայն) ներկայացնել նույն դիմում-հայտը, ինչ որ պահանջվում է թռիչքի հետաձգման և չեղարկման համար՝ տրամադրելով տեղեկատվություն ստեղծված իրավիճակի վերաբերյալ:
Ինչ են ասում ուղևորները մեր մասին
Թույլ տվեք հայտնել մեր ե...
Թույլ տվեք հայտնել մեր երախտագիտությունը աջակցության համար: Շատ հաճելի է գործ ունենալ պրոֆեսիոնալ թիմի հետ, ում աշխատանքի շնորհիվ ուղևորի շահերը պաշտպանված են: Հարգանքով` Լ. Աղաբաբյան, Ե. Աղաջանովա, Ա. Գարուկյան
Very professional and helpful. I was paid $600 in...
Very professional and helpful. I was paid $600 in compensation right on time! Thank you so much! Would recommend their service to everyone!
Было приятно работать с пассажиром. Я. Я нашел их очень...
Было приятно работать с пассажиром. Я. Я нашел их очень снающих, профессиональных, чрезвычайно организованных, и они ведут дела с максимальной честностью; я бы настоятельно рекомендую их.
Հորդորում եմ բոլորին օգտվել ձեր ծառայությունից...
Հորդորում եմ բոլորին օգտվել ձեր ծառայությունից ելնելով իմ փորձից: Շատ շնորհակալ եմ կատարված աշխատանքի համար:
Շատ շնորհակալ եմ արագ արձագանքի և օգտակար...
Շատ շնորհակալ եմ արագ արձագանքի և օգտակար խորհուրդների համար Air Canada-ի դեմ պայքարում))
Brilliant idea...
Brilliant idea!!! Top initiative!
PASSENGER.AM-ի շնորհիվ ամբողջ ընտանիքով կարողացանք...
PASSENGER.AM-ի շնորհիվ ամբողջ ընտանիքով կարողացանք ստանալ փոխհատուցում LOT Polish Airlines-ից, սակայն անհրաժեշտ է ընդգծել, որ ավիաընկերության պատճառով կորցրած ԺԱՄԱՆԱԿԸ նույնիսկ գումարային տեսքով չի կարող ռեալ փոխհատուցվել:
Notre trajet avec LOT Polish Airlines en août 2019 d'Erevan vers Stuttgart via Varsovie a été retardé et notre famille avec deux enfants a été obligé de rester plusieurs heures à l'aéroport de Varsovie en attendant le prochain vol.
Grâce à PASSENGER.AM nous avons pu obtenir une indemnisation par LOT ce qui ne remplace aucunement le TEMPS perdu à cause de la compagnie aérienne.
Great initiative!
Green light for your great initiative!
Good luck!
Great Initiative!!! Good luck!
Շնորհակալություն!
շնորհակալություն արդյունավետ աշխատանքի համար